بهترین جاهای تفریحی دبی با خانواده برای تجربه یک تعطیلات بی نظیر

 در جاذبه ها
📅

دبی یک انتخاب عالی برای تفریحات خانوادگی هست . یک شهر بی نظیر در سطح جهانی که ماجراجویی های شگفت انگیز و خرید خوبی رو میشه توش تجربه کرد. این شهر ترکیب منحصر به فردی از تفریحات سنتی و مدرنیته رو ارائه میده. جاهای تفریحی دبی خیلی زیاد هستن که میتونید همراه با خانواده ازش دیدن کنید . ما سعی کردیم ۸ تا از بهترین هاش رو براتون در این مطلب بیاریم. حتما سعی کنید همراه خانواده ازین جاهای تفریحی دیدن کنید تا یک سفر عالی رو با کسانی که دوستشون دارید تجربه کنید.

۸ تا از بهترین جاهای تفریحی دبی با خانواده

لگو لند دبی Legoland® Dubai

لگو لند از بهترین جاهای تفریحی دبی با خانواده
پارک آبی لگو لند دبی. © LamaDubai

لگولند آرزوی هر بچه ای رو به واقعیت تبدیل میکنه. حتما شما هم متوجه شدید بچه ها عاشق اسباب بازی های لگو هستن. خب این اسباب بازی ها در غالب یک پارک تفریحی آبی بزرگ به زندگی واقعی بچه ها میان. این پارک علاوه بر سرسره های آبی، بازی و رستوران های خوب، وسایل سرگرم کننده زیادی هم داره. کسانی که میخوان یک روز کامل فوق العاده رو با عزیزانشون سرگرم بشن پارک آبی لگو لند براشون بهترین گزینست.

  • ساعات : ۱۰:۰۰ الی ۱۹:۰۰
  • قیمت ورودی :
    ۱۰۰ تا ۳۱۰ درهم (بسته به سن افراد و قابلیت استفاده از وسایل سرگرم کننده)
  • وب سایت

پارک آبی آکواونچر Aquaventure Waterpark

بهترین جاهای تفریحی دبی با خانواده
پارک آبی آکواونچر

یکی از بهترین پارک آبی های دبی آکواونچر هست. که اتفاقا بهترین پارک آبی در اروپا و خاورمیانه بشمار میره. و یکی از بهترین سرسره های آبی جهان رو داره که یه ماجراجویی بی نظیر رو براتون رقم میزنه. علاوه بر این گزینه های سرگرم کننده ی دیگه مثل دلفین و غواصی هم داره.

  • ساعات : ۱۳:۰۰ الی ۲۲:۰۰
  • قیمت ورودی :
    ۲۹۵ درهم لگولند
    ۲۴۵ درهم پارک آبی لگو لند
  • وب سایت

اسکی در دبی Ski Dubai

بهترین مکان های تفریحی دبی با خانواده
اسکی در دبی

اسکی دبی یکی از بهترین مکان های تفریحی دبی با خانواده هست که در Mall Of Emirates قرار داره. ممکنه تصور اینکه وسط بیابون روی برف اسکی کنید یکم سخت باشه اما نبوغ افراد سازنده اسکی دبی، این رو ممکن کرده. رفتن به اسکی که یکی از تفریحی ترین مکان های دبی هست برای همه ضروریه.

  • ساعات : ۱۳:۰۰ الی ۲۲:۰۰
  • قیمت ورودی :
    ۱۶۰ تا ۵۱۰ درهم . (بسته به سن افراد و استفاده از امکانات مختلف)
  • وب سایت

پارک ساحلی جمیرا Jumeirah Beach Park

پارک ساحلی جمیرا از جاهای تفریحی دبی
پارک ساحلی جمیرا

پارک ۱۲ هکتاری ساحلی جمیرا ، یکی از بهترین جاهای تفریحی با خانواده در دبی محسوب میشه. این پارک ترکیبی از شن، محیط سبز و فضای وسیع برای پیک نیک های خانوادگی هست. خانواده ها میتونن از امکانات پارک نهایت استفاده رو ببرن. امکاناتی مثل محبط بازی بچه ها، باربیکیو، دوش، آلاچیق، کیوسک های غذا، زمین والیبال و خیلی دیگه. برای گذروندن یک روز آرامشبخش در کنار عزیزانتون این مکان رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

  • ساعات :
    ۰۷:۳۰ الی ۲۳:۰۰ (پنج شنبه و جمعه)
    ۰۷:۳۰ الی ۲۲:۰۰ (بقیه روز ها)
  • قیمت ورودی :
    ۵ درهم برای هر نفر
    ۲۰ درهم برای هر ماشین
  • وب سایت

فواره آبی دبی The Dubai Fountain

آبنما موزیکال یا فواره آب دبی
فواره آب دبی

فواره آبی یا آبنمای دبی یکی از بهترین جاهای دیدنی و تفریحی دبی همراه خانواده هست. بلند ترین فواره آبی در جهان هست. وسعتی بیش از دو زمین فوتبال داره. همراه با اجرای فواره آهنگ های عربی کلاسیک و امروزی پخش میشه.
برای لذت بیشتر ازین فواره میتونید سوار قایق های دریاچه هم بشید. روی صندلی جلویی قایق تجربه باحالتری از فواره ، نور افشانی و موزیک همراهش خواهید داشت. ما مطمئنیم از رفتن به این جای تفریحی پشیمون نمیشید.

  • ساعات : ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰
  • قیمت ورودی : رایگان
  • وب سایت

بدون رزرو تور دبی از وب تور به دبی نرید! وب تور علاوه بر پروازهای ایرانی و خارجی لوکس و اخذ سریع انواع ویزا، با تمام هتل های مناطق مختلف دبی، از دیره تا البرشا و شیخ زاهد طرف قرارداد هست. علاوه بر این خدمات کاملی از جمله لیدر فارسی ، ترنسفر فرودگاهی، بیمه و صبحانه مفصل براتون تدارک می بینیم. تمام اینها رو با قیمت های رقابتی عرضه میکنیم. پس کافیه به صفحه تور دبی ما سر بزنید و تورتون رو با پایین ترین قیمت رزرو کنید.


سافارای در صحرای دبی Desert Safari Dubai

سافاری دبی از بهترین مکان های تفریحی دبی
سافاری دبی

وقتی بحث بهترین چیزا توی دبی پیش میاد، سافاری توی صدر جدول قرار میگیره 🙂 . سافاری دبی یکی از بهترین جاهای تفریحی با خانواده توی دبی محسوب میشه و یه تجربه بینظیر براتون میشه. ترکیبی از تپه نوردی، غروب آفتاب و شتر سواری، سافاری و تجربه سنتی عرب ها. اگه عاشق هیجان و در عین حال تفریحات سنتی هستید، این تفریحو از دست ندید.

  • ساعات :
    ۰۸:۳۰ الی ۱۱:۰۰ (نوبت صبح)
    ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ (نوبت عصر)
    ۱۶:۰۰ الی ۰۹:۰۰ (نوبت شب تا صبح )
  • قیمت ورودی : برای قیمت بسته های تور سافاری به وبسایت زیر مراجعه کنید.
  • وب سایت

آکواریوم زیر آبی دبی Dubai Aquarium & Underwater Zoo

آکواریوم زیر آبی دبی از بهترین جاهای تفریحی دبی با خانواده
آکواریوم زیر آبی دبی

آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی یکی دیگه از بهترین مکان های دیدنی و تفریحی دبی هست که میتونید با خانواده برید. بزرگترین آکواریوم معلق در جهان هست و حتما باید ببینیدش تا زیباییش رو حس کنید. در طبقه همکف دبی مال قرار داره و بهترین گزینه برای کساییه که هم خرید و هم تفریح مد نظرشونه. حاوی ۱۰ میلیون لیتر آب آکواریومی هست. هزار موجود آبزی با بیش از ۱۴۰ گونه دراین آکواریو زندگی میکنن. با بیش از ۳۰۰ کوسه بزرگترین کلکسیون کوسه در جهانه.
برای تجربه بهتر میتونید از تونل ۴۸ متری زیر آکواریوم هم رد بشید. تا زاویه ۲۷۰ درجه ای از آکواریو رو ببینید. همین طور میتونید در آکواریو کوسه ها قواصی کنید و هیجان رو حس کنید. البته بصورت کاملا ایمن.

  • ساعات : ۱۰:۰۰ الی ۲۳:۳۰
  • قیمت ورودی :
    از ۱۰۰ درهم الی ۳۰۰ درهم
  • وب سایت

باغ میراکل دبی Dubai Miracle Garden

باغ میراکل دبی
باغ میراکل دبی

باغ میراکل دبی ، حقیقتا یک معجزه هست. پرورش هزاران گل در کویر چیزیه که باید ببینید تا باور کنید. گل ها در هر قسمت از این پارک آرایش مخصوصی داره و قطعا شمارو شگفت زده میکنه. این باغ یکی از بهترین جاهای تفریحی دبی هست. با خانواده تون به این باغ برید باهاتون شرط میبندیم نا امید نمیشید.

  • ساعات : ۰۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰
  • قیمت ورودی : ۴۰ درهم برای هر نفر.
  • وب سایت

اشتراک گذاری مطلب

4.8/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمیه بوستان
سمیه بوستان
3 سال قبل

ممنون از جاهای تفریحی خوبی که از دبی معرفی کردید ما پارسال با تور شما همه این مکان ها رو رفتیم بینظیر بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمیه بوستان
سمیه بوستان
3 سال قبل

ممنون از جاهای تفریحی خوبی که از دبی معرفی کردید ما پارسال با تور شما همه این مکان ها رو رفتیم بینظیر بود.