کنسل شدن پرواز های ایران به ترکیه و بالعکس تا ۲۵ ام اسفند ماه

 در اخبار
📅
کنسل شدن پرواز های ایران به ترکیه
چک کردن ویروس کرونا در فرودگاه استانبول

در روزهای اخیر به دلیل شایع شدن ویروس کرونا در ایران ، کشور های همسایه از جمله ترکیه اقدام به کنسل کردن ورود مسافرین ایرانی به کشور خود از راه های زمینی و هوایی کرده اند. تا قبل از این همراه داشتن گواهی سلامت پزشکی برای ورود به ترکیه کافی بود. این کارت ها در ایستگاه های هلال احمر مستقر در فرودگاه امام خمینی قبل ار پرواز قابل اخذ است. شایان ذکر است به دلیل اجباری بودن همراه داشتن گواهی سلامت بهتر است مسافرین محترم ۵ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند.


به گزارش ایلنا ، مجتبی احمدی که عضو کمیته فنی وزارتخانه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور است گفته است کاروان های زیارتی نیز به حالت معلق درآمده است. با اینکه از طرف ایران ابلاغیه ای برای کنسل کردن تور های ورودی یا خروجی صادر نشده است اما بسیاری از کشور هایی که مقصد اصلی گردشگران ایرانی هستند مرز های خود با ایران را بسته اند.


اما خبر خوب برای گردشگران عزیز بویژه مسافران نوروزی این است که این محدودیت ورود به کشور ترکیه تا ۲۵ ام اسفند ماه ۱۳۹۸ به اتمام خواهد رسید و از آن تاریخ به بعد در خرید تور های استانبول و سایر تور های ترکیه محدودیتی وجود نخواهد داشت.

در نهایت قبل از رزرو بلیط خارجی بهتر است با کارشناسان ما در وب تور ارتباط بگیرید تا با اطمینان کامل اقدام به رزرو کرده باشید.

اشتراک گذاری مطلب

1/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها