جاهای دیدنی استانبول، معرفی ۶ مکان دیدنی استانبول که نباید از دست داد

 در جاذبه ها
📅

استانبول پرسفر ترین مقصد خارجی ما ایرانیها ست. خیلی از ماها بارها شده به این شهر توریستی بریم. بدون اینکه بدونیم چرا این شهر قطب گردشگری اروپا شده؟. بهترین جاهای دیدنی استانبول کجاست؟.

در چند سال اخیری که افتخار فروش تور استانبول به هموطنان عزیزم رو داشتم، متوجه شدم قسمت مدرن این شهر یعنی تکسیم، بسیار پرطرفدار تر از سایر قسمت های این شهر هست. اما باید بدونید بهترین دیدنی های استانبول آثار تاریخی اون هستن که عموما در منطقه فاتح / آکسارای قرار دارن. دراین مطلب با وب تور باشید تا چندتا از مهمترین جاهای دیدنی استانبول رو بهتون معرفی کنیم.

کاخ توپکاپی

بهترین مکان های دیدنی استانبول - کاخ توپکاپی

این کاخ زمانی خانه امپراتوری ۳ قاره بوده. بازدید از این دیدنی استانبول برای هر توریستی واجبه. چراکه دریک نگاه، منظره شگفت انگیزی از استانبول، تاریخ چند صد ساله اون و گنجیه های با ارزش این شهر رو به نمایش میذاره.

موزه آیا صوفیه

جاهای دیدنی استانبول - موزه آیا صوفیه

در ابتدا کلیسا بوده، بعد مسجد و حالا موزه هست. مطمئن باشید تاریخ هنری بیش از هزار ساله این موزه شمارو جذب خودش میکنه. به تعریف بقیه اکتفا نکنید، بهم اعتماد کنید و این دیدنی استانبول رو حتما بازدید کنید.

مسجد سلطان احمد

دیدنی های استانبول - مسجد سلطان احمد

مسجد ۵۰۰ ساله ای که توسط معمار مهمت ساخته شده و سالانه میلیون ها گردشگر رو به خودش جذب میکنه. و یکی از بهترین مکان های دیدنی استانبول بشمار میره. کاشی های بینظیری که بکار برده شده این مسجد رو آبی تر از چیزی که هست نشون میده. برای همین در اروپا به مسجد آبی هم معروفه.

بدون رزرو تور استانبول از وب تور، به استانبول نرید!
برترین مجری مستقیم تور استانبول با بهترین خدمات، پرواز های چارتری و سیستمی و هتل های متنوع

کاخ دلمه باغچه

کاخ دلمه

این کاخ حدود یک قرن مرکز امپراطوری عثمانی بوده و بعد بعنوان خانه مصطفی آتاتورک، بنیانگزار جمهوری ترکیه استفاده شد. هم اکنون بعنوان یکی از جاهای دیدنی استانبول بشمار میره.

بازار بزرگ ( گرند بازار)

گرند بازار از مکان های دیدنی در استانبول

یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازار های جهانه و درست مثل فیلم های قدیمی میمونه. مهارت چانه زدن خودتون رو توی این بازار امتحان کنید حتما جواب میده. از بهترین جاهای دیدنی استانبول برای گرفتن سوغاتی و هدیه بشمار میاد.

برج گالاتا

برج گالاتا استانبول

این برج دیدنی نمای ۳۶۰ درجه ای از استانبول و تنگه بوسفور به شما میده. بسیار مناسب عکاسی های شگفت انگیزه. بالای این برج یک رستوران هم قرار داره. جالبه بدونید اولین کسی که در جهان با بال پرواز کرد از بالای این برج پرید و به سمت قسمت آسیایی پرواز کرد.

اشتراک گذاری مطلب

4.1/5 - (9 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها