افزایش قیمت و لغو تمدید ویزای دبی در شروع سال ۲۰۲۳ + ویزای توریستی ۵ ساله

 در اخبار
📅

اداره فدرال هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بندر امارات (ICP) افزایش قیمت خدمات خود و ویزای دبی را تایید کرد. همچنبن امکان اخذ ویزای توریستی ۵ ساله دبی اضافه و امکان تمدید ویزای دبی لغو شد.

لینک منبع
افزایش قیمت ویزای دبی در شروع سال ۲۰۲۳ و امکان اخذ ویزای توریستی ۵ ساله

بر این اساس تمام ویزای های توریستی و سایر خدماتی که این اداره ارائه میده ( ویزا توریستی، ویزای اقامتی و امارات ایدی) با افزایش ۱۰۰ درهمی انجام خواهد شد. و این فقط مختص ایرانی ها نیست بلکه برای تمامی کشور ها این افزایش رخ داده.

قیمت جدید ویزای دبی

ویزای توریستی ۱۰ روزه

  • قیمت قبلی ۲۷۰ درهم
  • قیمت جدید ۳۷۰ درهم

همچنین این افزایش قیمت برای سایر انواع ویزا های توریستی اعمال شده. میتونید هر لحظه قیمت دقیق انواع ویزای دبی رو از سامانه آنلاین اخذ ویزای دبی وب تور مشاهده کنید و بصورت کاملا آنلاین و غیرحضوری در خواست ویزای خودتون رو ثبت کنید.

اما این تنها تغییر در ویزای امارات نیست. بلکه از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی امکان تمدید ویزای دبی در حالی که در کشور امارات حضور دارید وجود نداره. یعنی باید برای تمدید از کشور امارات خروج کنید و دوباره برگردید. حالا این خروج میتونه بصورت زمینی یا هوایی به یکی از کشور های اطراف امارات باشه. پیشنهاد ما اینه برای اینکه در طول اقامت تون در کشور امارات به مشکل نخورید حتما از قبل از کارشناسان وب تور مشاوره بگیرید.

بحث جدید دیگر در دنیای ویزا های دبی، اضافه شدن امکان اخذ ویزای توریستی ۵ ساله دبی چند بار ورود هست که تصویب شده اما هنوز اجرایی نشده. از جمله شرایط اخذ این ویزا ارائه صورت‌حساب بانکی برای ۶ ماه گذشته با موجودی ۴ هزار دلار، گواهی بیمه درمانی امارات متحده عربی، کپی بلیط پرواز و مدرک اقامت، مانند دعوت‌نامه از دوستان یا خانواده در امارات است. بزودی با اجرا شدن این نوع ویزا مطالب تکمیلی در خدمت شما عزیزان در ادامه همین خبر قرار میدیم.

اشتراک گذاری مطلب

3.7/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها