واکسن کرونا در ترکیه برای توریست ها و مقیم ها و نحوه نوبت دهی تزریق واکسن

 در اخبار
📅
آمار ، نوع و نوبت دهی واکسن کرونا در ترکیه برای توریست ها چیست

خیلی از مسافران عزیز در تماس تلفنی یا دایرکت پیج اینستاگرام وب تور میپرسن که « واکسن کرونا در ترکیه چیست یا چه برندیه ؟ » . « مقیم ترکیه هستیم چجوری برای دریافت واکسن و نوبت دهی اقدام کنیم ؟ » . یا « آیا واکسن کرونا در ترکیه برای توریست ها هم تزریق میشه ؟» و ازین دست سوالات. ماهم درصدد شدیم یه مطلب جامع در مورد آمار واکسیناسیون کرونا در ترکیه بنویسیم.

واکسن کرونا در ترکیه برای توریست ها

بله واکسیناسیون کرونا در ترکیه داره به سرعت پیش میره و تمام کسانی که در ترکیه اقامت دارن و بالای ۳۰ سال هستن میتونن برای دریافت نوبت اقدام کنن. فعلا خبر رسمی ای مبنی بر اینکه به توریست ها هم در ترکیه واکسن کرونا تزریق میکنن منتشر نشده اما ویدیو هایی هست که توریست ها هم تزریق میکنن. پس گوش به زنگ باشید و پیج اینستاگرام وب تور رو در زیر فالو کنید به محض اینکه خبر رسمی منتشر بشه سریعا اعلام میکنیم. همچنین اگر در آینده نزدیک قصد سفر به ترکیه رو دارید بهتره شانستون رو امتحان کنید و جویای تزریق واکسن باشید.

نوع واکسن کرونا در ترکیه چیست

درحال حاضر دو نوع واکسن فایزر (بیونتک) و واکس چینی در ترکیه تزریق میشه و نوع واکسن به انتخاب خودتون بستگی داره.

آمار واکسن کرونا ترزیق شده در ترکیه

طبق جدول زیر که آخرین وضعیت واکسیناسیون در ترکیه رو نشون میده در حال حاضر که این مطلب نوشته شده بیش از ۲۶ میلیون نفر (حدود ۳۲ درصد کل جمعیت) واکسن دوز اول و بیش از ۱۴ میلیون نفر (حدود ۱۷ درصد کل جمعیت) دوز دوم رو دریافت کردند.

برخی از تور های استانبول وب تور

نحوه دریافت نوبت برای افراد مقیم ترکیه

نوبت دهی واکسن کرونا در ترکیه ۳ مرحله داره که در زیر توضیح میدیم:

دریافت E-DEVLET

با مراجعه به اداره پست و پرداخت ۲ لیر ، یک کد ۶ رقمی بهتون تخصیص داده میشه.

ثبت آدرس سکونت در اداره نفوس

برای اینکار ابتدا باید با مراجعه به سایت زیر راندوو بگیرید و بعد به آدرسی که براتون پیامک میشه با مدارک مورد نیاز حضوری مراجعه کنید.

دریافت نوبت تزریق واکسن

راحت ترین راه استفاده از برنامه E_NABIZ هست. بعد درخواست نوبت در این برنامه یک یا دو روز بعد بهتون وقت میدن و با مراجعه به بیمارستان میتونید واکسن رو تزریق کنید. بعد ۲۸ روز هم وقت دوم رو برای تزریق دوز دوم واکسن بهتون میدن.

اشتراک گذاری مطلب

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها