آغاز پرواز های ایران به ترکیه از اول ماه آگوست ، شروع مسافرت هوایی ترکیه بعد از کرونا قطعی شد

 در اخبار
📅

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه پس از دیدار با محمد جواد ظریف در استانبول در نشست خبری برگزار شده گفت: برنامه پرواز های بین ایران و ترکیه از اول ماه آگوست آغاز خواهد شد /تسنیم

آغاز پرواز های ایران به ترکیه

همونطور که از صحبت های امروز وزیر خارجه ترکیه متوجه شدید پرواز های ایران به ترکیه از اول ماه آگوست که معادل ۱۱ ام مرداد ماه ۹۹ هست شروع میشه و این تاریخ اولین پرواز مستقیم به ترکیه بعد از جریانات کرونا خواهد بود. احتمالا بدونید تا قبل از این تاریخ تقریبا هرروز پرواز های قطر ایرویز با استاپ در دوحه قطر به استانبول ترکیه پرواز داره که تنها راه رفتن به ترکیه محسوب میشه. البته قیمت بالای پرواز های قطری به ترکیه خیلی هارو مجاب کرده تا مرداد ماه صبر کنن.

ماهم در وب تور با شنیدن خبر آغاز پرواز های ایران به ترکیه دست به کار شدیم و تور های گردشگری استانبول رو از همین تاریخ (۱۱ مرداد ۹۹) در صفحه تور استانبول برنامه ریزی و بارگزاری کردیم کافیه روی دکمه پایین کلیک کنید. البته فعلا تعداد هتل ها محدوده ولی سعی کردیم هتل های مناسبی از منطقه تکسیم رو لیست کنیم تا گردشگران عزیز بتونن تصمیم راحت تری برای رزرو و پیش خرید تور استانبول داشته باشن.
همچنین گردشگران گرامی میتونن برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشن.

در نهایت دعوت میکنم از تمام بازدید کنندگان برای دریافت آخرین اخبار و تور های لحظه آخری صفحه اینستاگرام وب تور رو دنبال کنن :

اشتراک گذاری مطلب

4.2/5 - (5 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها